Liity jäseneksi

Liittymällä Sastamalan Diabetesyhdistyksen jäseneksi liityt samalla Diabetesliittoon. Jäsenmaksu vuonna 2024 on 17 euroa, josta Diabetesliiton osuus on 8 euroa.

Kun liityt jäseneksemme, saat Diabetes-lehden näytenumeron maksutta ja voit tilata lehden vuosikerran 18 euron jäsenhintaan (normaali hinta on 49 € v. 2024). Jäsenmaksuusi sisältyy myös Diabetes-verkkolehden lukuoikeus. Jäsenmaksu peritään tammi-lokakuussa liittyviltä jäseniltä, marras-joulukuussa liittyviltä maksu laskutetaan vasta seuraavan vuoden tammikuussa.

Alle 15-vuotiaan puolesta varsinaiseksi jäseneksi merkitään huoltaja.

Voit liittyä paikallisyhdistyksen jäseneksi Diabetesliiton Liity jäseneksi-sivuilla olevan lomakkeen kautta. Voit myös ottaa yhteyttä suoraan yhdistyksen jäsenasioiden hoitajaan.